دفتر مهندسی طراحی ساختمان شماره 56

دنبال کردن

دفتر مهندسی طراحی ساختمان شماره 56

(0)

اطلاعات شرکت

درباره ما

شهروند معزز : ……………………………………………………………….
با سلام واحترام خدمت جنابعالی :
در این بروشور تلاش شده تا مجموعه فعالیت هائی که در رابطه با ساخت ابنیه بایستی مورد توجه قرار گیرد معرفی شده ، تا شاهد احداث ساختمان هائی زیبا وبا عملکردی مثبت در شهرهای استان عزیزمان خراسان شمالی باشیم .قطعا شما هم برای محل سکونت خود و وجود آرامش وآسایش در آن اهمیت خاصی قائل هستید و به امنیت و آرامش اعضای خانواده در محیط مطمئن وزیبا میاندیشید. فضائی که خاطراتی خوش را برایتان به ارمغان بیاورد و از زندگی در آن لذت ببرید .این دفتر مهندسی با استفاده از مهندسان توانمند و با مجوز رسمی از راه وشهرسازی آماده ارائه خدمات تهیه نقشه ساختمانی و سایت پلان جهت اخذ پروانه ساخت از شهرداری میباشد. شاید هم مشکلاتی چون مسائل اقتصادی و محدودیت زمانی ،ممکن است هدف شما برای رسیدن به محیطی متنوع ، زیبا و کارآمد را به تاخیر انداخته باشد. ”هر مشکلی راهکاری دارد“. ما با استفاده از مهندسین پایه یک و همکاری اساتید توانمند دانشگاه ، با ایجاد تغییراتی مختصر ، ایمنی و زیباسازی مجدد ساختمان شما را با حداقل هزینه باز می گردانیم .تخریب و بازسازی با هزینه های بسیار بالا تنها راه نیست ، به مرمت و بازسازی نیز فکر کنید.این دفترمهندسی در قالب هولدینگ شخصی بخشی از استراتژیهای مدیریتی برای حداکثر کردن سود فعالیت اقتصادی شما عمل میکند
طراحی معماری ، دکوراسیون داخلی، طراحی نما و محوطه
شامل مجموعه شیت های مرتبط با جانمائی عناصر طرح ، در کاربری های مختلف ازجمله مسکونی ، تجاری و….. و ارائه پلان های معماری و مبلمان به همراه تصاویر سه بعدی با سازه ای متعارف و مقرون به صرفه می باشد که توجه به سلائق و رفتار های زندگی اجتماعی و مناسبات فرهنگی صاحبکاران،نتیجه بهینه در پی خواهدداشت .همچنین خدمات درحوزههای تهیه نقشه وطرح معماری جهت ارائه به کمیته فنی– کمیسیون های ماده5 و ماده22 وماده 100– کمیسیون توافقات و پیگیری امور اداری در شهرداری ها و… جهت اخذ پروانه ساختمانی و نیز اصلاح پلان معماری- کاغذ دیواری- پارکت- سقف کاذب و…ارائه میگردد. نما درپلانهای معماری از نظرترسیم فنی مشهودمیباشدولی درپروژه های حرفه ای معماری،نمای مجموعه به صورت پوسته ای مستقل و قابل نصب بر بدنه ساختمان طراحی میگردد و آگاهی از علوم ریاضی و هندسه ، خط و رنگ وبافت و مصالح شناسی و…..و دانش فنی ساختمان در کاربردی شدن طرح نما صاحبکار را یاری می نماید و ارائه طراحی سه بعدی (3DMax- 3D Cad revite- maya-) در واقع شناخت نظم کالبدی فضائی است که با آن صاحبکار می تواند قبل از احداث بنا ، ساختمان خود را ادراک نماید .در این خصوص با دوربین های دیجیتال از متریال های مورد نظر تصویر برداشته و بر بدنه داخلی و خارجی بنا به طور مجازی الصاق می گردد و نمود واقعی از بنا ارائه می شود. در طراحی محوطه نیز مکانیابی عناصر فضای باز مجموعه شامل پارکینگ ، آلاچیق ، آب نما و .. مورد نظر بوده که در آن توجه به زمینه و محل استقرار سایت وشریان های منتهی به آن و کاربری اراضی پیرامونی موردآنالیز قرارمیگیرد.
این واحد فنی ومهندسی با داشتن کادری مجرب می تواند در جهت انجام اقدامات عمرانی و شهری نیز یاور شما شهروندان عزیز باشد.از جمله فعالیت حوزه عمرانی می توان به خدمات طراحی و نظارت و اجرای سوله های صنعتی و مجتمع های بین راهی وسایت های اداری همچنین نقشه برداری شامل کاداستر اراضی ،تهیه ازبیلت ،پیاده سازی نقشه ،تهیه بر و کف زمین اشاره نمود ، که در مقیاس خرد تک بنا های شخصی و ملکی بوده ودر مقیاس کلان سایت پلان و تفکیک زمین های شهری و روستایی مشاع را در بر میگیرد.این خدمات به نحوی است که با ضوابط جاری ادارات و ارگان های مرتبط هماهنگ و منطبق میباشد.همچنین در حوزه شهرسازی می توان به تهیه طرح توجیهی و دفترچه مطالعاتی و ساخت ماکت جهت اخذ موافقت اصولی و تایید دستگاههای نظارتی مرتبط اشاره نمود .و نیز برداشت و اصلاح هندسی تقاطع ها و میادین درون شهری و فضای داخلی سایتهای مجتمع ها و ارائه الگوهای طراحی شهری در راستای بهسازی و روان سازی ترافیک شهری( با نرم افزارهای Hicap-Synchro -Aimsan -Visim -Visum )از دیگر فعالیت های حوزه شهری است که در صورت صلاحدید ادارات و مدیران مجتمع های مسکونی قابل ارائه می باشد.