کاویان

گروه تولیدی صنعتی کاویان

(کاویان پیچ و کاویان سوله)

تاسیس:

  • سال 1376

مساحت کارخانه :

  • 30.000 متر مربع

این گروه با هدف بالندگی و ارتفاع سطح توانایی های تولیدی و صنعتی کشور همواره در جهت به رز رسانی دانش پرسنل ، تجهیزات و ماشین آلات کارخانجات خود کوشیده است .
این مجتمع صنعتی با بکارگیری شیوه های نوین تولید ، مدیریت و کنترل کیفیت ، مطابق با استاندارد های ایزو و فعالیت کرده و مسلما از تلاش و کوشش برای پیشرفت و بالندگی فروگذار نخواهد کرد .
 شرکت کاویان سوله با در اختیار داشتن 120 پرسنل مجرب و متخصص و توانمند خود در ضمینه های طراحی و ساخت سازه های فلزی بلند مرتبه ، جرثقیل های صنعتی و دروازه ای ، سالن های صنعتی و ابنیه فعالیت می نماید . این شرکت با استفاده از پیشرفته ترین ماشین آلات و دستگاه ها با جدیدترین متد ، همگام با استاندارد های بین المللی روز دنیا توانسته گام خوبی در جهت ساخت و ساز آبادانی کشور در هر دو بخش صنعت و ساختمان بردارد..

شرکت کاویان پیچ غرب 
این واحد تولید با بیش از 15 سال تجربه وکادر فنی مجرب واستفاده از ماشین آلات روز دنیا با ظرفیت تولید 50 میلیون قطعه در سال در زمینه ی طراحی وساخت ،تامین ،فروش وتولید انواع پیچ و مهره خودرویی ،پالایشگاهی وپتروشیمی واغلب قطعات خاص صنعتی فعالیت نموده وبا بکارگیری دانش فنی روز ،هماهنگ با آخرین دستاورد ها موفق گردیده به عنوان یکی از تامین کنندگان مطرح ایرانی شناخته شود .
 
 
شرکت کاویان سوله همدان 
با پیشرفته ترین تجهیزات طراحی ،مهندسی تولید در زمینه سازه های فلزی (پالایشگاهی ،پتروشیمی ،نیروگاهی و…) جرثقیل های سقفی و دروازه ای وپل های فلزی می باشد . این مجموعه با بیش از 15 سال سابقه درخشان و ظرفیت تولید سالیانه 10000 تن استراکچر های فلزی با بیش از 100پروژه علاوه بر ارتقا سطح دانش کمی ،کیفی و کادر فنی خود و با به روز کردن تجهیزات تکنولوژی وماشین آلات خود توانسته است در زمینه ساخت استراکچر های فلزی خدمات خود ارائه نماید .
 
 
 
خط مشی کیفی
شرکت کاویان سوله با سال ها تجربه در تولید سازه های فلزی ، در جهت ارج به مقام والای انسانی، حفظ محیط زیست
و ارتقای سطح کیفی محصولات، ضمن حفظ ، نگهداری و بهبود سیستم های مدیریتی ( ISO9001:2008 )
ISO3834:2005 , HSE-MS, دستیابی به موارد ذیل را سرلوحه فعالیتهای خود قرار داده است :
رضایتمندی مشتریان
افزایش سطح آگاهی و شایستگی های کارکنان
جلوگیری از وقوع حادثه
پیشگیری از بیماریهای شغلی
پیشگیری از حوادث ناشی از کار
کاهش ریسکهای ایمنی و بهداشت شغلی احتمالی
ارتقا سطح تسهیلات بهداشتی در تمام سطح کارخانه


گروه صنعتی کاویان (( نماد خود باوری ایرانیان ))

نظر خود را بنویسید